• Piątek 3 sierpnia o 6:30 wiecz. i sobota 4 sierpnia o 7:30 wiecz. – The Four Seasons of Buenos Aires. Mistrz tanga argentyńskiego składa hołd porom roku w swoim kraju, przywołując słynny utwór Vivaldiego. W programie również arcydzieła – latynoskie i hiszpańskie.
Harris Theatre for Music and Dance w Parku Milenijnym.
Orkiestrą Parku Granta dyryguje Carlos Kalmar, soliści: Chee-Yun (skrzypce) i Sarah Ponder (sopran).
W programie:
• Ginastera: "Estancia: Cztery tańce",
• Piazzola: "Four Seasons of Buenos Aires",
• De Falla: "Three-Cornered Hat".
W sobotę Club 615 – prelekcja o muzyce i historii festiwalu, prowadzona przed koncertem o godz. 6:15 wiecz. w Choral Hall na wschodniej górnej kondygnacji Jay Pritzker Pavilion. Drzwi otwarte o godz. 6, ograniczona liczba miejsc.
• Środa 8 sierpnia 6:30 wiecz. – Brahms' Double Concerto. Utwory trzech wielkich niemieckich kompozytorów z XIX wieku w wykonaniu popularnego skrzypka Christiana Tetzlaffa i jego siostry, która wystąpi po raz pierwszy na chicagowskim festiwalu.
Gra Orkiestra Parku Granta pod dyrekcją Carlosa Kalmara, soliści: Christian Tetzlaff (skrzypce) i Tanja Tetzlaff (wiolonczela).
W programie:
• Beethoven: Uwertura koncertowa "Koriolan",
• Brahms: Koncert podwójny na skrzypce i wiolonczelę,
• Mendelssohn: I Symfonia c-moll, op. 11.
Otwarte próby:
Wtorek 7 sierpnia w godz. 11 rano – 1:30 po poł. i 3–5:30 po poł., środa 8 sierpnia 11 rano – 1:30 po południu.
• Piątek 10 sierpnia od 6:30 do 9:15 wiecz. i sobota 11 sierpnia od 7:30 do 10:15 wiecz. – Haydn: The Seasons. W kipiącym emocjami oratorium Haydna można posłyszeć burze, wyprawy myśliwskie, picie wina, wiejskie tańce i wielką odę do pracy.
Orkiestrą i Chórem Parku Granta dyryguje Carlos Kalmar, soliści: Layla Claire (sopran), Benjamin Butterfield (tenor) i Ben Wager (bas).
W programie:
• Haydn: "Pory roku".
Otwarte próby:
Wtorek 7 sierpnia w godz. 3–5:30 po południu i piątek 10 sierpnia od 11 rano do 1:30 po poł.
W sobotę Club 615.
Koncerty festiwalowe odbywają się w Jay Pritzker Pavilion w Parku Milenijnym, o ile nie podano innego miejsca.
Wstęp wolny.
Oprac.: K. Cygielska