Chicago. Niedzielne obchody Tygodnia Pamięci Narodowej w zdjęciach

10 kwietnia, dokładnie w pierwszą rocznicę katastrofy pod Smoleńskiem, zakończyły się obchody Tygodnia Pamięci Narodowej trwające w Chicago od 2 kwietnia. Ich ostatnim akcentem była uroczysta msza św. w bazylice pw.św. Jacka z udziałem ks. biskupa Tadeusza Jakubowskiego.

Zobacz zdjęcia:

Cincopa WordPress plugin

Blisko tysiąc osób (według organizatorów)  przybyło na uroczystości na cmentarzu  św. Wojciecha w Niles koło Chicago, gdzie znajduje się pomnik katyński powstały dzięki inicjatywie Wojciecha Seweryna, który zginął w katastrofie pod Smoleńskiem.

Zobacz zdjęcia:

Cincopa WordPress plugin

MB

Categories: Chicago

Comments

  1. rodak
    rodak 11 kwietnia, 2011, 16:03

    SZANIAWSKI JEST WSZEDZIE…kazdy temat dobry..szpiedzy , patrioci ,nasi i wasi..

    Reply this comment
    • zuzia
      zuzia 11 kwietnia, 2011, 16:38

      Masz racje rodak , Ta szuja i wsza wszedzie weszy . A co do gosci pod pomnikiem to nie jestem zaskoczona – same dewoty i mocherowi wyznawcy. Brakuje mi jednak naszego Teda Showmana , biedaczysko na wygnaniu a taka okazja by pobrylowac umknela mu sprzed nosa;-)

      Reply this comment
  2. Leszek Glowacz
    Leszek Glowacz 12 kwietnia, 2011, 09:52

    Hej „rodak” i ty „wspaniala” zuzio. Wara od Pana Szaniawskiego i od szacownych ludzi ktorzy przyszli swietowac dragedie narodowa.Myslale ze ten portal jest po to aby nie ublizac i nie robic personalnych wycieczek. A jednak.Bo jak moze byc inaczej skoro zalozycielka tego portalu pani Blaszczuk jeszcze do dzisial 4-12-11 nie wiedziala kto to jest patriota ,czym sie charakteryzuje jak miluje Ojczyzne i jak Jej ma sluzyc. Zaprosila wiec do swojego „Newsweeka” takiego pseudo profesora ,ktoty to znowu masmiewa sie z moherowcow i innych ktorzy kochaja Ojczyzne lepiej i inaczej niz oni.Dobrany on byl tendencyjnie tak aby przedstawic poglad na PATRIOTYZM zgodnie ze znajomoscia patriotyzmu przez pania redaktor a to TYLKO DLATEGO ze goscie z Polski musieli uswiadomic pani Blaszczuk „KTO TO JEST PATRIOTA” DOSC JUZ TEJ WASZEJ NIENAWISCI zacznijcie szanowac drugich. LESZEK.

    Reply this comment
  3. zuzia
    zuzia 12 kwietnia, 2011, 12:15

    Ales sie Lesio wysililes. Patriota wedlug ciebie to „pisior”. Ok ale ludzie ktorzy potrafia samodzielnie myslec i wyciagac wnioski z pisiorowskim patriotyzmem „smiesznosci i zacofania” nie chca miec nic wspolnego. Maly kaczorek ma przerost ambicji nad wzrostem i pojemnoscia rozumu. Jego pokrzykiwania to objawy ciezkiej choroby psychicznej , a takich nasza historia miala juz wielu , a ich doktryny doprowadzily do smierci milionow niewinnych ludzi. Dlatego wstydze sie za takich patriotow co ida za tym „napoleonkiem” na wojne. Tylko niebezpiecznie moze byc , bo to pachnie wojna domowa. Nie jestem wrozka , ale cos czuje , ze ten kurdupel dazy do tego by skonczyc jak jego braciszek.

    Reply this comment
  4. Leszek Glowacz
    Leszek Glowacz 12 kwietnia, 2011, 14:52

    „Patryjotko” Zuziu.Miejscem dla ciebie i tobie podobnym jest zwiazek republik a nie USA.Tam jest jedyne miejsce dla was i dla waszego patiotyzmu.PAMIETAJCIE patriotyzm jest jeden ae mozna go okazywc na wiele sposobow.MYLICIE patrityzm ze ZDRADA.ZUZIU ty nawet wrozka nie jestas. Leszek

    Reply this comment
  5. zuzia
    zuzia 12 kwietnia, 2011, 23:09

    Lesio nie myl patriotyzmu z prywata , hucpa i chorobliwa , wrecz obsesyjna paranoja Kaczora. Jego zachowanie i slowa nie zasluguja , by nazwac go patriota.
    Ktos tam kiedys , po nitce do klebka doszedl do korzeni patriotycznych „tych dwoch co ukradli ksiezyc”. I co sie okazuje? Tatus niby AK-owiec , ale wille prominecka otrzymal , synkow do filmu upchnal … i co ? Poszukajcie lepiej a dowiecie sie kim i czym Kaczory nasiakneli od mlodosci. To KOMUCHY!!!

    Reply this comment
  6. hanna wodzynska
    hanna wodzynska 13 kwietnia, 2011, 00:29

    Patriota tylko Pan Kaczynski i jego swita reszta Polakow nie.

    Reply this comment
  7. hanna wodzynska
    hanna wodzynska 13 kwietnia, 2011, 11:05

    ali to najmniej wazne w tym wszystkim..

    Reply this comment

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*